Să ne duelăm în like-uri

Dacă aș avea o plantă exotică pentru fiecare ocazie în care am fost întrebată “Uite X câte like-uri are, cum facem să avem și noi mai multe like-uri?”, atunci la mine acasă ar fi o adevărată junglă amazoniană. 😀

Când discut despre promovare, mai devreme sau mai târziu, ajungem la numărul de like-uri. Buba nu este însă asta, ci contextul în care e abordat subiectul.

Sfatul meu?

1. Haideți să considerăm obiectivele specifice businessului, caracteristicile audienței, resursele pe care doriți să le investiți (în ordinea: timp, know-how, bani).

2. Decidem dacă Facebook este sau nu un canal de comunicare potrivit (raport investiție/rezultate), ce vrem și ce putem să obținem cu ajutorul lui.

3. Să vedem cum putem obține rezultatele dorite. Abia în acest punct ajungem să vorbim și despre numărul de like-uri.

Altfel, like-urile intră în categoria vanity metrics, un indicator al cărui impact este că impresionează și atât. 😉

Adaugă un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *